W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem przed przystąpieniem do korzystania z usług naszego Salonu.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
w salonie SkinCliniq
Obowiązuje od dnia:19.03.2025 r.
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa dokładne zasady korzystania z usług świadczonych w salonie SkinCliniq pod adresem ul. Strużańska 12D, 05-119 Józefów zwanego dalej „Salonem”.
- Salon świadczy Usługi w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-21:00 oraz w soboty 9:00-17:00
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed rezerwacją wizyty na usługi w Salonie. Przystąpienie do wybranej usługi oznacza akceptacją niniejszego Regulaminu, bez konieczności jego podpisania przez Klienta.
- Regulamin wraz z Cennikiem i opisem Usług stanowi umowę na świadczenie usług.
§ 2 Definicje
- Klient – oznacza osobę fizyczną, pełnoletnią, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
- Osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą ustną lub pisemną, rodzica/opiekuna prawnego.
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin sporządzony przez Usługodawcę.
- Salon – oznacza Usługodawcę świadczącego usługi w danym lokalu pod podanym adresem.
- Usługa – oznacza usługę/zabieg świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
- Wizyta – zarezerwowany termin wykonania usługi/zabiegu w przez Usługodawcę.
- Kaucja – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, płatna z góry przed wykonaniem usługi, odliczana od ostatecznej ceny po wykonaniu usługi.
- Usługodawca – oznacza: (dane firmy, NIP oraz dane kontaktowe te i e-mail)
§ 3 Rezerwacja i odwoływanie wizyt
- Salon prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty poprzez: recepcję, social media salonu oraz system rezerwacyjny booksy.
- Klient 24h przed wizytą otrzymuje od Salonu sms z przypomnieniem o wizycie.
- Klient ma obowiązek poinformować salon o odwołaniu zarezerwowanej wizyty. Odwołanie wizyty musi nastąpić poprzez powiadomienie telefoniczne lub sms nie później już 24h przed wizytą.
- W przypadku częstego odwoływania umówionych wizyt oraz/lub niestawiania się na umówione wizyty bez wcześniejszego powiadomienia salonu, salon jest uprawniony do odmowy rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi. Każda taka sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie przez salon.
- Kaucję Klient może zapłacić przelewem na podany przez salon numer konta lub osobiście na recepcji salonie gotówką, kartą lub blikiem.
- numer konta do przelewu 42 1140 2004 0000 3102 8235 4239
- MBank
- dane do przelewu Skincliniq Klaudia Werelich, ul. Strużańska 12D, 05-119 Józefów
- Wizyta zarezerwowana może być odwołana lub przeniesiona przez klienta na inny dostępny termin nie później niż na 24 h przed umówionym terminem wizyty. W przypadku odwołania wizyty po tym czasie lub niestawienie się na wizycie bez jej odwołania, skutkuje to pobraniem kaucji 50% wartości umówionej usługi podczas realizacji kolejnego terminu.
- W przypadku odwołania wizyty lub zmiany terminu wizyty później niż 24h przed zabiegiem lub niestawienie się na wizycie bez jej odwołania, należy wpłacić kaucję w wysokości 50% wartości umówionej wizyty. Kaucja pozostaje bezzwrotna oraz nie zostanie też przeniesiona na inny termin.
- Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą salonu, w tym m.in. zdarzenie losowe, epidemię i pandemię, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież lub awarię istotnego sprzętu, nagłe wyłączenie mediów w salonie, umyślną szkodę wpływającą na pracę salonu, niezapowiedziany strajk, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej. Salon nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej. W takiej sytuacji Klient otrzyma możliwość do wyboru: rezerwacji innego dostępnego terminu, zwrotu wpłaconej kaucji w wysokości wpłaconej kwoty lub otrzymania vouchera w wysokości wpłaconej kwoty.
§ 4 Cennik i płatności
- Salon świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług dostępnym na recepcji salonu oraz w systemie rezerwacji booksy.
- Klient przed wyborem usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
- Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonaną usługę niezwłocznie po jej wykonaniu.
- W salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
- Gotówka
- Karta
- Blik
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów usług. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania są uregulowane w odrębnych załącznikach do niniejszego Regulaminu.
- Klient ma prawo do skorzystania z promocyjnych cen zgodnie z obowiązującymi w określonym czasie promocjami, pakietami i ofertami rabatowymi. Promocje nie łączą się.
- Aktualne ceny promocyjnych zabiegów to najniższe ceny w ciągu ostatnich 30 dni – chyba, że przy produkcie określono inaczej.
§ 5 Obowiązki klienta
- Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego. W przypadku osoby niepełnoletniej Salon jest uprawniony przed wizytą do wglądu stosownej zgody opiekuna prawnego oraz do odmowy świadczenia Usługi w przypadku braku takiej zgody. Formularz zgody na wykonanie usługi dla osoby niepełnoletniej jest dostępny na recepcji salonu.
- Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia wypełniając zgodę na zabieg, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonej usługi oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji wypełniając i podpisując wymaganą dokumentację.
- Każdy Klient jest zaznajamiany ze wskazaniami, przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do zabiegu ma ich pełną świadomość i je akceptuje. Potwierdzeniem jest podpisana przez klienta świadoma zgoda na zabieg.
- Każdorazowo, gdy zabieg jest wykonywany powtórnie Klient winien potwierdzić aktualność stanu zdrowia i przekazanych informacji lub aktualizować każdorazowo informacje medyczne, zwłaszcza przeciwwskazania.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia osoby wykonującej zabieg o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Usługi.
- Klienci powinni przychodzić na umówioną wizytę bez osób towarzyszących.
- Klient powinien stawić się w salonie na max na 10 minut przed rozpoczęciem usługi.
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować salon telefonicznie z odpowiednim wyprzedzeniem.
- Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do max 10 minut, po tym czasie usługa może zostać odwołana lub skrócona. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie przez salon
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia salonu przez Klienta, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Podczas wykonywania Usługi zabrania się używania telefonu przez Klienta z wyłączeniem sytuacji losowych.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren salonu.
§ 6 Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej wykonanej usługi.
- Reklamacje związane z zabiegami przyjmowane są do 3dni po wykonaniu usługi.
- Reklamacja przyjmowana jest do rozpatrzenia musi być złożona przez klienta osobiście w recepcji salonu na formularzu reklamacyjnym. Klient składając reklamację musi podać swoje dane osobowe, kontaktowe, przyczyny reklamacji oraz zakres oczekiwań reklamacyjnych.
- Każdorazowo w przypadku złożenia reklamacji salon wykona dokumentację foto/video dotyczącą powodu reklamacji, która zostanie załączona do złożonego przez Klienta formularza reklamacyjnego.
- W każdym przypadku warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest stawienie się osobiste w salonie. Reklamacje złożone poprzez social media, telefonicznie czy mailowo – nie będą rozpatrywane.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej przyjęcia i prześle odpowiedź na reklamację pisemnie lub mailowo na podane dane kontaktowe Klienta.
- Po rozpatrzeniu reklamacji na rzecz Klienta, Klient jest zobowiązany do podpisania protokołu reklamacyjnego zawierającego odpowiedź salonu na złożoną przez Klienta reklamację.
§ 7 Higiena i bezpieczeństwo oraz standardy salonu
- Salon oświadcza, że wszyscy pracownicy salonu są odpowiednio przeszkoleni i doświadczeni, posiadają aktualne badania zdrowotne a usługi wykonywane są na najwyższym poziomie oraz z należytą starannością.
- Pracownik przed przystąpieniem do realizacji usługi, zobowiązany jest przygotować odpowiednio swoje stanowisko pracy oraz zadbać o odpowiednią dezynfekcję wykonywaną przed każdym Klientem.
- Pracownik zobowiązany jest do wykonania zabiegu w sposób prawidłowy zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie ze sztuką zawodową zachowując przy tym odpowiednie warunki higieniczno- sanitarne oraz przepisy BHP i PPOŻ.
- W Salonie są używane jednorazowe aplikatory oraz zdezynfekowane i wysterylizowane akcesoria i narzędzia.
- Salon dbając o higienę i bezpieczeństwo klientów z najwyższą starannością i zachowaniem procedur higieniczno-sanitarnych używa odpowiednich certyfikowanych preparatów do dezynfekcji oraz urządzeń do sterylizacji (autoklaw) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Salon przed wykonaniem usługi:
- przeprowadza z Klientem wywiad dotyczący jego oczekiwań oraz jego stanu zdrowia , przedstawia klientowi przeciwwskazania do wykonania danej usługi, podaje ewentualne zalecenia po zabiegu i wskazówki do pielęgnacji domowej
- informuje Klienta o realnych efektach danego zabiegu, ilości zabiegów potrzebnych do osiągnięcia zamierzonego efektu, o ewentualnych skutkach ubocznych lub powikłaniach po zabiegu, o preparatach używanych do zabiegu,
- wymaga od Klienta wypełnienia i podpisania karty klienta lub/i zgody na zabieg
- wykonuje zdjęci przed i po zabiegu do dokumentacji zabiegowej.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, aktualnego stanu zdrowia Klienta, zagrożenia ze względu na choroby zakaźne, Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika oraz certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca co do własnego doświadczenia.
- Aktualny Regulamin Salonu jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, który to w dalszym ciągu będzie obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
§ 9 Przetwarzanie danych osobowych klientów
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej jako RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem danych osobowych Klientów jest: (wszystkie dane firmy)
Z Administratorem ochrony danych można kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem e-mail:
Rezerwując wizytę w salonie klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach opisanych poniżej, w niniejszym paragrafie.
Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z usług Salonu, będą przetwarzane w następujących celach:
- w celu komunikacji z klientem (otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej informacji dot. planowanych wizyt)
- w celu wykonania umowy o wykonanie usługi, w której klient jest stroną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów prawa dla celów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- w celu i zakresie określonym w treści zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.
Kategorie danych osobowych: Administrator przetwarza dane osobowe jedynie w zakresie kategorii niezbędnych do wykonania usług.
Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez salon działaniami, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym. Dane Klientów będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w związku z prowadzonymi działaniami na Facebooku (dotyczy Klientów kontaktujących się z salonem poprzez fanpage salonu na Facebooku lub Instagramie).
Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować salon do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego) czy okres, który jest niezbędny do obrony interesów salonu oraz okres na jaki została udzielona zgoda.
Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących,
- sprostowania ich danych,
- żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
- usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych jeżeli są przetwarzane niezgodnie z prawem
- przeniesienia ich danych osobowych.
Jednak w wyjątkowych sytuacjach dane nie mogą być usunięte natychmiast. Są to:
- dane, które są niezbędne do realizacji usługi i ewentualnego okresu reklamacyjnego,
- dane co do których istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie,
- dane przetwarzane w zgodzie z innymi przepisami prawa.
Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez Salon Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem a danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z tematem “Dane osobowe” na adres e-mail:
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z ww. treścią i w celach wskazanych w ww. klauzuli informacyjnej, z którą Klient również zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.